Ostbögar

Natten var bråkig. Blä. Hörde idag av en av mammas kompisar, att hennes barnbarn som är drygt ett år kunde somna vid åtta på kvällen och vakna TIO dagen efter. Det är sjuukt länge ju. Men en sån natt då och då skulle jag inte säga nej till.  Hoppas det blir bättre med tiden....tänk när man börjar jobba. Hujedamig.

Idag var vi ner på köpingen. Kollade när ungarna åkte skidor runt i stadsparken och det var några bananer i pyamas där också som delade ut fika till dom små...
Fast jag, Bellie, mamma och Amanda gick på Märtas och fikade för en gångs skull.
Förstår inte hur det går ihop. Aldrig nån som är där. Åt en god macka iaf.
Och Amanda påminde mig att jag hade "ostbögar" hemma. Ibland får man lugna ner sig med norrländskan tror jag.
Promenerade sen till coop och sen hem.

Spelat kort och andra spel med syskonen. Skojskoj.
När vi spelade barn-TP kom det en fråga: Vad heter detektiven Blomkvist i förnamn?" -Kalle, sa jag.
På svaret stod det: "En röd ros" ....haha så jävla fult. Fast det lät inge kul nu när jag försökte beskriva det märkte jag...men men vi skrattade....

Melodifestivalen i kväll. Var väl sådär.
Ska kolla vidare på rocksystrar efter nyheterna. Sett den förr, men det är ju typiskt en sån som mami gillar så...
Sen blir det läggdags.

Imorrn; Låka och hemfärd.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Amanda

hahahaha :D

2009-03-01 09:31:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0