Polis polis pastagris...(?)

Idag var det bvc-besök igen. I väntrummet satt det en tjej med en bebis, tror bäsen var 5 månader och hon var typ dubbelt så stor som Bellan. En ENORM bebis alltså. Såg lite roligt ut... Well, idag såg det ut så här: Vikt: 8 kg prick! Längd: 69 cm Allt såg jättebra ut! Maria frågade lite rutinfrågor om Isabelles hörsel. Och den är det då inge fel på. Hon hör ju minsta lilla. Nästa gång vi ska dit är när hon är 8 månader. Då ska vi även träffa tandhygienist. Får se om nå tänder tittat upp tills dess då! Annars har det inte hänt mycket speciellt idag. Igår däremot fick vi besök av mor och syster. Fikade lite här hemma först, sen följde vi med dom på dollar store och babyproffsen. Och sen vidare till Frasses, där dom gjort om en massa. Säljer även pizzor där nu. Jag skippade träningen igår, kommer förmodligen skippa den i morrn med. Har ju gått och blivit så förkyld. Snorigt värre. Inte kan jag böja mig framåt och göra marklyft utan att det blir en snorpöl på golvet. Men när jag inte tränar, då käkar jag såå onyttigt. Får se vad vågen säger i morrn. Idag såg jag en polis svänga ut från en gata, gjorde en u-sväng mitt i korsningen och åkte tillbaks, jag skulle åt samma håll så jag ligger några bilar bakom och tänker NU har det hänt nåt spännande. Ser att han stannar utanför Lindex/hemköp och det. Jag tänker då att det är nåt fyllo han ska hämta, men inte ens det! Nä polisen skyndar över vägen till PASTAVAGNEN och beställer mat. Blev han akut hungrig eller? Mupp. Strax; Criminal minds! (Mycket underskattad serie)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Enkan

Hahaha ja jävlar i havet vilken ball snut imo.

2009-02-19 21:14:51
Madde

snorpöl! hahaha tack för informationen! :D tänk om man fick åka runt i en polisbil om dagarna, skulle nog bli mkt akuta ärenden då :P

2009-02-19 22:47:53
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0