Wanted

Vaknade i morse och kände mig lagomt seg. Lite ont i halsen, lite ont i huvudet, men det var bara till att masa sig upp.
Hela familjen är snoriga och förkylda nu. Stackars Bellan är täppt i näsan nu när hon ska sova, jobbigt. Måste köpa nässpray, och en bättre snorsug.

Mitt på dagen åkte vi ut med bilen en sväng, fick för oss att hälsa på faster Elin och kusin Gabrielle. Där fick man mumsig kladdkaka med glass. Lilla Gabrielle var riktigt vaken för en gångs skull, hon är ju en riktig sömntuta när vi träffat henne förr, men nu var hon vaken och mera "med". Isabelle såg lagomt fachinerad ut, dom satt och tittade på varann och Isan ville ju gärna klämma och nypas lite. Men det var trevligt att komma ut och surra lite :)

När vi kom hem blev det lite mat. Korv, potatis och morotsstuvning. Husmanskost javisst!
Sen följde Isabelle med T till söderrå, jag tänkte åka dit senare och försöka få nåt gjort hemma, men jag somnade i stället. Får se om man kan somna i kväll nu då.

Har precis kollat på "wanted". Även det en film med Angelina Jolie. Och även den var mycket bra.
Många häftiga effekter och nu är jag SÅ sugen på att bli en lönnmördare som kan skruva sina kulor och göra allt i slowmotion. Fan va ballt! Ska kolla om det finns nåt sånt jobb ute på ams...




Angelina- supertuff och supersnygg


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Ante

Haha, snorsug, vilket roligt ord! Fast de är rätt skojjiga! ^^



Svar: Skojja inte, varm oboy räddar kroppen kalla dagar ^^

2009-02-17 22:22:09
URL: http://www.freeradical.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0