Ett helt halvår :)

Idag fyller Isabelle ett helt halvår. Min lilla stumpelumpa börjar bli stooor! Grattis mah baby :)

I natt var det lika jobbigt att sova för oss. Isabelle gnällde och verkade drömma massa mardrömmar och vaknade flera ggr och klockan fyra var hon pigg som en mört...höll på och babbla och var på gott humör till och från framtill sextiden tror jag.
Somnade sen om till åtta. Det blir väldigt tröttsamt att inte få sova ut nån gång kan jag lova. Nån timme här, och nån timme där. Tror det är "26-veckorsfasen" som gör det... Mycket som stämmer in; sömnsvårigheter, grinig, klängig, ingenting är bra. Det är så mycket som händer vid den här tiden, hon lär sig så mycket nytt så det är svårt att smälta allt.

Tog oss en promenix ner på öb och lekstugan på förmiddagen. Ovanligt... vi går dit bara för att gå nånstans.
Vi behöver en ny bilstol och en gåstol. Fast gåstolen vill jag helst hitta nån begagnad, billig.

Gick hemåt och stintan somnade i vagnen som vanligt. Vaknade när vi kom hem.
Sen gjorde jag egna köttbullar, potatis och svartpepparsås med kokta grönsaker. Mixade också lite grönsakspurre till Bellan, fast hon var inge sugen.
Försöker dock att byta ut måltiderna lite smått mot annan mat än bara tutten.

Åkte sen till sörrå. Och sen åkte jag och tränade core. Har aldrig vart på det förr, men man skulle iaf mest träna mage/rygg.
Fast det var inte som jag tänkt mig. Det var mer yoga-aktigt, lugna låtar, hålla sig kvar i konstiga ställningar under längre tid, nä lite småtråkigt. Det skulle hålla på bara 30 min stod det men efter 45 min och dom fortfarande höll på lära jag gå därifrån. Visste ju att T & I satt där ute och väntade.
Nä, det var iaf inget för mig. Håller mig till bodypump och ev. boxing framöver.

När vi kom hem gjorde jag en kladdkaka och coffie som vi sen kunde bjuda Bikon & Sandrisch på.
Kikat tv och snart läggdags.

I morrn ska vi ta oss en tur mot söderhamn.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0