FeLsTaVnInG

Jaha nu har tydligen utseendet ändrats ändå på bloggen...lill-seg då. Fast jag är inte nöjd på långa vägar...

Idag kom min farmor&farfar på besök. Hade med sig köttfärs och bullar...jo man tackar...
Sen var vi till söderrå i vanlig ordning.
Åkte och tränade. Kändes lite extratungt idag. Är lite skakis i armarna fortfarande. Var jättemycket folk där... inge kul att trängas.

Isabelle har vart på strålande humör hela dagen. Och i kväll blev det massor med bus med hennes farmor&farfar...
Hon har skrattat som en galning och vart helt tokig och glad...Man kan ju inte annat än att skratta med :D

Har beställt klipp och slingtid nu till nästa fredag. Vill göra nåt nytt med håret men det är så svårt när man har så vågigt, tjockt hår...och jag har varken ork eller tid att platta så ofta. Men blir nog blond/are en stund till... Har ju silvershampo kvar som jag måste använda upp :D

Men är det bara jag som stör mig på folk som inte kan stava överhuvudtaget? Visst, man kan skriva fel nån gång ibland...
Här är några exempel som återkommit ett antal gånger som jag läst i forum och andra bloggar...
*Sakt (sagt)
*Hällst (helst)
*Gärnskakning (hjärnskakning)
*Strässad (stressad)
*Hämpta (hämta)

OCH DOM SOM SKRIVER MED CAPS OCH GÖR 279 UTROPSTECKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skärp er!





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E

Jag ryser av hur mycket fel folk gör. Eller det värsta när man skriver som man pratar. Ja va å hanla i da å då köpte ja mäj en körv. Usch eller min favorit "nyckter". Eller särskrivningar, nej jag kan fortsätta hela dagen...

2009-01-07 22:31:14
Amanda

haha, precis sådär var du när du var gravid också...skulle påpeka allllt :P

2009-01-07 22:32:35
E-Bear

Ja precis, kan folk lära sig stava, lupon!

2009-01-07 22:32:42
Anonym

h0h0

2009-01-07 22:35:59
L

Jag tyker ni klagar litte väll myket!!!! Nä nu tänk jag cyckla härrifrånn.....!!!!!!

2009-01-08 19:50:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0