Frasigt

Idag tog vi oss en promenix mot albert&herbert, köpte en ajaxspray och gick hem igen.
Ganska skönt väder.

Kollade på "No country for old men" igår.
Den var ju bra. Men slutet var jobbigt. Typiskt en sån film som fått massa priser bara för den är skum.
Men som sagt...bra ändå...Tommy Lee Jones var mycket bra!

Tog mig ett välförtjänt bad idag. En halvtimmes rå-om-mig-själv-tid.
Jag glömmer bort att jag har en gubbe här hemma som kan ta hand om sin dotter en stund utan mig :)
Hade massor med oljor i vattnet så nu är man mjuk. Annars är jag så himla torr över hela kroppen.
Brukar bli så på vintern. Fnas-Malle. Inte Nar-Malle eller fras-Malle...inte krisp heller.

Förresten har vi en ananas här hemma sen nyår... vad ska man göra med den då? Vettetusan hur man skär en sån.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Määh ja som tänkte ringa dig igår och höra om ni hade vägarna förbi a&h ni som är ute så mkt :) behövde hårfärg o de kostar ju bara 59 spänn där :P

aja...har ni vägarna förbi igen så kan du ju tänka på mig =)

2009-01-12 15:59:44
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0