Hejdå julen!

Igår var vi till Tommies morfar som fyllde år. Fick oss lite fika och en provsittning i massagefotöljen dom hade.
Knådade på bra fast blev lite panikartat när den klämde åt benen hårt som fan.

Idag kom Isabelles moffa och Helen på besök. Det var la trevligt!

Och nu är julen borta här hemma. Städade undan idag.
Fast gardinerna i köket hänger kvar...ska nog ut och leta ett par nya i morrn.
Har inte riktigt städat klart ändå men det är en dag i morgon med.
Fattar inte att dammtussarna poffar fram så fort.
Snart måste man väl dammsuga varje dag när Bellan börjar krypa omkring. Då vill man ju inte ha massa damm och annan skit på golvet som hon ska smaka på.

Idag blev hon uppe sent. La sig vid halvtio tror jag...Hon och sin papps hade vart och hälsat på på solbågen medan jag var och tränade. Fy va jobbigt det var. Kunde knappt lyfta upp armarna för att tvätta håret efteråt.
Men i morrn ska jag ta en till tur dit igen..kommer inte hinna nå mer annars resten av veckan.
Känns iaf jättebra när man har det gjort!

Jag är sviiintrött. Ska nog joina dotra nu. Natti!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0