Helgen...

Fredag
Åkte till Ljusdal. Raka vägen mot Låka, där farmor hade en middagsbjudning.
Fick nässelsoppa, älgkött, potatisgratäng och sås...
Åkte sen hem till mor med Elin för att spela singstar. Men det fick vi inte göra eftersom brorsan för en gångs skull hade besök i sin lilla stuga. Så då blev det bara massa kortspel.

Lördag
Var självfallet och fikade på finess. Skitväder, kallt och blåsigt.
Fick god mat hos mamma.
Efter jag lagt Isabelle på kvällen åkte jag och träffade Linda, Emelie, Elin och grodis en sväng.
Var meningen att vi skulle spela spel men vi tjattrade oss i genom kvällen i stället. Mycket trevligt :)

Söndag
Bara för jag la mig sent så vaknade Bellan kl. 7 efter lite bubblande i blöjan så då var det bara att kliva upp.
Käka frulle och var uppe en stund. Vilade sen, och när Isabelle ville upp igen fick hon gå och leka med momme så fick jag ligga och halvsova en bra stund till. Såå jäkla skönt!
Efter lunch tog vi vårt pick och pack och for hem.
As-mycket snö efter vägen. Gillar inte att köra då.
När vi kom hem satt Tommie, Linus och Krille och spelade. Hade haft ett mini-lan här.
Sen åkte jag och tränade, sen köpte vi sallader och åkte till söderrå.
Nu hemma och ska snart se film.

Så var det med den helgen :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0