Klipp&Sling

Nu är vi i älskade Ljusdal igen!
Åkte direkt till "syrran&jag". Blev kvar där i över TRE timmar. Jävla fetinghår man ska ha.
Men det syns väl inte så mycket att man gjort nåt. Vågar aldrig göra nåt speciellt så det är same old same old. Är väl ljusare, mjukare och tunnare iaf.
HELA presentkortet gick åt. Helt sjukt vad dyrt det ska vara.
Medan jag satt där ångrade jag mig att jag inte tog brunt i stället. Men men, nu ska jag vara blondie ett tag till.

Under tiden jag satt hos frissan var Isabelle med sin momme. Det hade gått bra tror jag.
Är så orolig jämt när jag ska vara i från henne, även fast det bara är en kortare stund. Om hon blir jätteledsen och arg vill jag ju vara där och trösta. Men men, det hade nog gått bra... dom vågar väl inte säga om det skulle vart tvärtemot...hehe..
Hon blev glad när jag kom hem iaf, min lilla gofis...

Fick tortillagratäng här...mums som fasiken!
Och Isabelle vräkte omkull tilbringaren med vatten, hon blev skiträdd och började grina.
Åkte sen ut en sväng på cöppera för att inhandla lite smågodis.

Efter lillan lagt sig gick jag och Amanda ut till stugan och sjöng singstar utav bara den.
Fy fan, det låter verkligen förjävligt. Men det är skoj med dom nya låtarna. Schalger is the shit! Eloise Elin! ELOISE!
Har även spelat kort såklart.

Men ingen av mina närmsta flickvänner är hemma i helgen. Det är synd. Men vi får rå om familjen i stället!

Tror minsann jag ska krypa till kojs nu! Nattipatt och trevlig helg!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Vad fin du blev i håret!!

2009-01-16 23:52:30
URL: http://lindapersson86.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0