Murderparty

Igår publicerade jag ett inlägg här som tydligen inte kom upp så jag lägger in samma en gång till så får vi se...

Då var man hemma igen.

På nyårsdagen åkte vi till Ljusdal.
Min mami fyllde år så då blidde det lite tårta och festligheter.
På kvällen körde jag och syster singstar och jag ägde!!

Igår var vi först till låka och fick lite mat, sen på finess och fikade med Elin.
Jag tog en kaffe och dammsugare...vuxenpoäng eller vadå?
Sen hem och käka mera mat...herregud vad jag äter när jag är i Ljusdal.
Fortsatte kvällen med Elin och Amanda. Körde lite kortspel och singstar.
Nån gång i framtiden då jag ska ta mig en drink eller två, då ska vi banne mig köra singstar på förferren. Kommer säkert låta bättre då!

Och idag blev det ännu en vända på finess med Bellan, Elin och Linda. Idag blev det räkfralla och en kaffe latte...Lattemorsa, javisst! Alltid lika trevligt att träffas och nu kommer det dröja lääänge innan vi ses igen :(
Trotsade det kalla vädret och gick. Bäddade ner Isabelle ordentligt i vagnen. Sussade finfint!
Har gått ganska bra med stintan. Så länge jag är i närheten iaf. Hon vill hela tiden ha koll på vart jag är annars blir hon ledsen... trodde inte dom blev mammig så tidigt...

Fick i mig lite kyckling, sen skjutsade mamma hem oss. Tog med oss en matstol gjorde vi också.
Den funkar bra, men vill ju helst ha en riktig med bricka.

Efter att ha lagt lillan kollade jag & T på film.
Den sämsta jag sett nånsin tror jag. "Murder party". Den var inte rolig, inte läskig, den var ingenting. Blir så less på sånna filmer. Och slutet lika värdelöst som resten av filmen. Se den icke! Eller titta och se hur rätt jag har!

Äh jag är svintrött så nattipatti!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
lina

hoppas du hade en trevlig nyårs afton! :)

2009-01-04 20:56:39
URL: http://wir.blogg.se/
Rebecca (17 år idag)

Hoppas du har haft en kanon söndag. =)

2009-01-04 20:59:24
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
jenny

=)

2009-01-04 20:59:56
URL: http://pimpnessa.blogg.se/
Emelie

Hej!



Hjälp mig!

Jag ska köpa ny matta till ett rum, men kan inte bestämma mig! Har lagt upp en liten röstning på min sida!

2009-01-04 21:05:30
URL: http://mobergo.blogg.se/
Emma Damm

Kika gärna in på min nya teckning som jag nyss har ritat! Lägg gärna till mig på bloglovin också då jag uppdaterar med nya teckningar ganska ofta :-) Kramar Emma

2009-01-04 21:50:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0