Nyår 08/09

Så var det ett nytt år igen.

Igår på nyårsafton hade vi en liten middagsbjudning.
Elin & Linus kom över på en bit tacopajsing och sen cheesecake till efterrätt.
Riktigt göttans!
Spelade sen lite spel, lyssnade på musik och snackade skit.
När klockan började närma sig tolv tog vi fram skumpan som vi fått från Tybbe, gick ut på balkongen och sen vart det 2009 helt plötsligt.
När det var överstökat gjorde jag kväller och la mig (vissa måste ju kliva upp på mornarna) , medan dom andra satt uppe en stund till.
Jag måste ha slocknat på en gång eftersom jag inte hörde nåt från dom fast dom tydligen hade spelat hög operasång på natten...hmm...?
Hade iaf en riktigt trevlig nyårsafton för en gångs skull.

År 2008 har inte direkt vart som alla andra år.
Det har vart ett väldigt omtumlande, spännande och hälsosamt år för mig.
Har ju gått och vart gravid, upplevt en härlig förlossning, träffat en helt ny människa som man själv skapat...
Det är självklart årets höjdpunkt när Isabelle kom till världen. Och allt därefter har gått såå fort!
Har ju vart väldigt hälsosam och inte druckit nån alkohol eller rökt på hela detta året. Lite för mycket godis dock.
Har börjat tränat lite smått.
Sånt som är mångas nyårslöften har jag klarat i år.
Det har självklart gått mycket upp och ner, men annars har det här vart det bästa året i mitt liv.
Och jag hoppas att 2009 kommer fortsätta på samma sätt...


Gott nytt år!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0