Smink-köp

Igår när jag var och fixa frillan funderade jag om det fanns nåt ställe som man kände sig fulare på än just där jag satt...
Nepp, kom inte fram till nåt. Håret slitet, en decimeters utväxt, känns som spegeln gör en bredare eller så är det bara sanningen och ansiktet rött och svullet....Nä det är fruktansvärt att sitta där.
Även smärtsamt till och från då det dras och slits i håret...
Jaja men nu äre mjukt och skönt.

Men tillbaka till IDAG!
Efter lite frulle drog jag, Bellan och syrran till låka. Träffade pappa, Helen och farmor.

Sen hem till mor.
Sen tog vi en promenix ner på köpingen (Me, I, mor).
Var in på fifty. Provade jeans. Halva priset på Lee-jeans och diesel, fast hittade inga som kändes bra tyvärr.
Men på parfymshoppen fick jag mig en mascara och en ny foundation.
Jag fick ju presentkort där i julklapp, gav sen det till mamma i födelsedagspresent, men nu fick jag ta del av halva det ändå.. :)
Och fika på finess efter det...såklart. Tog mig en kaffe och dammsugare och en bit av mammas semla.
Isabelle fick banan/persiko-puré och en majskrok.
Gick sen på coop och vidare hem.
Isabelle somnade på vägen och fick ligga kvar i vagnen. Där verkade hon trivas. Fick springa och kolla om hon vaknat varannan minut typ...man skulle haft en babywatcher eller vad det nu heter...Men hon låg där ute i över en timme innan jag kände att nu får hon banne mig komma in. Stackarn som låg så skönt där. Var så rädd att hon frös, men var bara lite kall om kinder och händer.

Sen blev det mat, en kvällsragg, smått och gott, singstar och kortspel.
Isan sussar lite oroligt i kväll. Har vaknat och gnällt och hostat nu några gånger.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Det är så sant att man känner sig fulast i världen när man sitter där. Men nr2 måste ju ändå vara provhyttar och deras jäkla belysning :P

2009-01-18 03:23:05
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0