Skumma frågor

Idag följde jag och Isabelle med mami och syster till Sundsvall.
Började med att käka korv såklart. Kom direkt när dom öppnat så det var alldeles tomt och skönt =)
Sen gick vi runt på IKEA, köpte lite skroffs.
Gick sen vidare till gallerian bredvid. Såå stort och såå många affärer. Lite småjobbigt blev det.
Gick sen över till jade garden och käka kinamat (4 små rätter), sen rusta och sen hem.

Dagens inköp: 3 bodys (till Isabelle, inte mig), en bricka till matstolen, en tandborstmugg/glas, en mössa (75% rabatt så de blidde 25 spänn bah), förvaringskorg till leksakerna, doftljus, batterier, haklappar...tror jag fick med det mesta där.

Tror Bellan haft en trevlig dag också, mycket nytt att kolla på. Och jättebra familjerum fanns det på birstahuset där det fanns massa skötbord och fotöljer så man kunde amma i lugn och ro. Fast det var ett skitstort fönster ut mot parkeringen så det kändes som man satt och flasha boobsen för alla fast det var väl ingen som la märke till oss men vi såg alla :D

När vi kom hem fick jag en grym huvudvärk, men kände ändå att jag måsta dammsuga. Men efter en alvedon och några korvmackor så känns det bättre.

Har fått två skumma telefonsamtal idag också. Borde skaffa ett företag eller nåt som kunde kallas "fråga skumma frågor till Malle-linjen".
Först ringer Madde när vi sitter och väntar på mat olämpligt nog... Hon beskrev väldigt noggrant hurvida det var en pormask hon fått på kinden eller om det var nåt annat. "En stor böld med en svart prick med ett hål i och sminket försvinner i hålet..." Ungefär så lät det... Jag tyckte iaf att det lät som en inflammerad pormask men som förmodligen kommer försvinna inom en snar framtid.

Och senare ringer Elin och frågar hur mycket gurkor brukar kosta. Hon hade tydligen köpt en för 25 spänn. Det var ju lite magstarkt. Jag har då aldrig köpt en sån dyr gurka nån gång. Det är ju bara vatten liksom (fast med en ytterst liten smak av melon).

Nån mer som vill ringa och fråga nåt och vill veta mina åsikter ang. vad som helst, hör av er bah!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

hahahaa.. jag fick ett likadant samtal av madelään.. tyvärr hade jag inga tips;)

2009-01-27 22:04:42
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Madde

hahahahahahahaa

2009-01-27 22:12:29
URL: http://cochise.blogg.se/
Anonym

Diskuterade gurkfrågan med mamma också, hon sa att grukorna tydligen var väldigt dyra just nu så vänner, undvik att köpa gurka atm!

2009-01-27 22:31:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0