Våran dag

Dagen har sett ut som vanligt ungefär...

Vaknade vid sju...klev upp halvåtta.
Byter blöja på Bellan och lägger henne under babygymmet.
Går själv på toa. Kommer tillbaks till lillan där det som vanligt luktar bajs.
In och byter blöja igen. Så är det varje morgon. Men om jag mot förmodan inte skulle byta på en gång, då blire inget mer sen heller. Hon vill väl ligga i fred antar jag... :)
Äter frulle. Leker, kollar på tv...
Efter ca. 2 timmar är det dags att vila litegrann.
Sen upp och leka, klä på lite kläder...
Dricka kaffe.
Sen går vi ut på promenad eller åker bil. Idag blev det promenix till öb och sen uppförsbackarna hem.
Vilar i vagnen. Vaknar när vi kommer hem.

Ungefär så ser alltid början av dagarna ut. Eftermiddagen spenderas oftast i söderrå, men idag efter vi käkat middag kom en arg Tessa på besök. Drack lite kaffe och spelade guitar hero.
Sen åkte jag i väg och tränade body pump, medan Tommie och Isabelle gick till Linus.
Hem och fixa alla kvällsbestyr.
Nu sover tjejen och jag kollar på let´s dance.

Go Hasse Aro säger jag bara!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

låter som att ni har riktigt mysiga dagar!=)

2009-01-09 21:16:33
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0