1 årsdagen

Idag har min lilla älskling firat sin första födelsedag.
Dagen har vart så bra så!

Hon fick på morgonen ett litet paket att öppna. Där i fanns munspelet. Har inte kommit på hur man gör än. Hon käkar mest på det.

Sen kom morfar, Helen och gammelfarmor på förmiddagen och hade med sig paket och smörgåstårta.
Stumpan fick kläder, strumpor, ett till munspel, pussel, och en bok.

När dom gått så tog vi oss en promenad ner på kvantum och köpte jordgubbar, stumpan somnade i vagnen och sussade länge så jag hann göra tårta och fixa i lugn och ro.

När pappa T kom hem så fick hon öppna det stora paketet med den fina prinsessbilen. Hon verkar gilla den skarpt.
Men jag känner på mig att vi kommer få psykbryt på detta eviga tutande.

Sen kom farmor, farfar, fastrar, farbröder och kusiner på kalas.
Fick mera fina kläder och mera leksaker. Superbra leksaker! Precis sånt som vi ville ha.
Fikade sen massa gosaker och Isabelle fick en egen liten tårta som hon satt och smaskade på. Men hon blev inte särskilt kladdig, nä hon skulle äta så fint med skeden. Skrapade av all grädde och petade bort mandarinerna :D

Isabelles första födelsedag har vart så jättebra och i morrn fortsätter festligheterna i Ljusdal med mera paketöppning!
Tack så mycket säger vi och god natt! :)

Och så några bilder...








Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0