Gungeligung

Idag tog jag med Isabelle till gården bredvid där det finns gungor och gungade litegrann. Har inte ens haft en tanke på att det fanns gungor där. Gungor som passar små Bellisar :) Hon tyckte det var skoj att få komma ut och göra nåt nytt...
Tog sen en liten promenix och stumpan somnade gott i vagnen.

Stumpans blivande dagis ringde idag och frågade ungefär när vi skulle börja och lite annat ...hon som jag pratade lät jättetrevlig och hon sa att vi gärna fick komma förbi innan nåt tag och se hur det ser ut, så det kanske vi ska ta och göra.
Annars blir det väl att hon börjar dagis nån gång i September.

På fredag är det ju midsommarafton. Oj oj va fort det går...efter det går vi mot mörkare tider...deppigt värre..
Det lutar väl mot att det blir partaj med grillning, lekar, bada tunna och sånt. Det är iaf vad ryktena säger :P
Sen får man väl se hur det blir med det där satans vädret som alltid brukar svika varje år....men men... kan bli kul ändå!

Tvättdag idag. Så jag är solo såklart. Skickar ut dom i vanlig ordning :P
Har även passat på att sola i solariet dom har bredvid tvättstugan. Det har jag inte gjort på år och dar, men nu när det är sommar och lite partaj framöver vill man ju inte se ut som en albino!
Ska dra fram dammsugarn nu. Det behövs!

Ha en sweet week :D

And some pics...







Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Du skulle haft ett par skor till Bellis :) eller vill hon inte ha? :P

2009-06-15 16:48:07
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0