Jobbigt att jobba

Då var andra dagen på jobbet avklarad. Helt slut är jag!
Så mycket grejer att komma ihåg och jag springer hit och dit som en yr höna men roligt är det också.
Kul med massa nytt folk. Patienterna byts ut med jämna mellanrum. Och dom flesta har vart så trevliga och berättar gärna hur mycket dom uppskattar vårt arbete! Känns ju jättebra att höra!
Igår jobbade jag 7-16, la mig kl nio på kvällen...illa :D
Och i kväll har jag jobbat och imorrnkväll, sen är jag ledig en vecka!

På förmiddagen idag var jag och Isabelle ute på gräsmattan här och lekte och igårkväll tog jag med na till sandlådan, offrade hennes finbyxor oxh satte ner na i sanden. Sen kom ett par tvillingpojkar som hon blev väldans intresserad av. Dom var 1½ år och såg mest rädda ut för Bellis..haha...men sen satt dom där med varsin leksak i en liten ring och lekte.
Ser ju så roligt ut när dom är så små och inte leker MED varann än.

Solen steker, det har väl ingen gått miste om. Typiskt att jobba då.
Annars ser jag fram emot LÖRDAG. Då blir det TORÖN med ENGMANS KAPELL och det ska bli så jävla KUL!!!!!
Grillning innan dessutom med mina favvotjejer. Kan det bli bättre?

Nä nu vill jag hoppa i säng!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Jag hakar på till Torön med! Men det lutar åt att köra, men jag är ju närvarande iallafall :)

2009-06-25 23:26:47
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0