Latte-morsa

Oj vad den här dagen har gått fort!

Jennie och Lucas kom över idag. Vi gick på en gång ner på stan. Tog en fika i en av dom där bodarna vid hamnen, dom sålde också blommor där inne, ganska mysigt. Jag tog en kaffe latte och en kaka. Mumma! Perfekt mamma-fika :D
Barnen var väl inte helt nöjda där inne så vi fick slänga i oss.
Sen gick vi och träffade Elin och Gabrielle som var vid lillfjärn och skulle mata fåglarna med gammelkakor. Sen gick vi runt halva fjärden och hemåt. Jennie och Lucas hängde med in en sväng, drack kaffe och tjattrade. Och Isabelle alltid lika fachinerad av småbarn, så hon satt bredvid Lucas och tittade och klappade lite försiktigt på honom. Så snäll så =)

Lucas :)




Isabelle och Lucas




Jennie och barnen




Sen blev det lite matlagning, kyckling & bacon med franska örter och taggliatelle. Låter avancerat men icke...
Nu åkte T & I till söderrå en sväng så nu ska jag passa på att ta mig ett bad :)






Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Klart vi ska ses mycke i sommar! Jag jobbar ju sammanlagt bara ca 3 veckor:D

2009-06-02 22:28:41
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0