Orv

Idag blev det en runda på stan med mammsen och Amanda. Käkade thaimat på Noj´s och kikade i affärer.
Fick tag i solkräm, klänning och body till Bellis!
När vi kom hem till oss så fick mamma sina morsdagspresenter. Det blev en toblerone och ett megastort kort på Isabelle.
Jag beställde flera förstoringar på samma bild, men den blev ju såååå stor och inte hittade jag nå ramar som passade så det får hon fixa själv. Ska väl dela ut bautakorten till annan släkt också så småningom...

Valde denna stooora näääärbild :D



Tidigare i kväll tog jag och Isabelle en promenix upp på håsta och hälsade på S & B.
Spelade frågesportsspel och JAG vann!! Skojskoj...
Btw, nån som vet vad en ORV är? Jag vet :D Be ware of the orv-man!

Sen gick vi hela vägen hem också. Men fy vilken jobbig backe det är upp till oss. Så jag fick för mig att springa upp så det skulle gå snabbare. Men efter en allt för kort bit fick jag ett (enligt mig) astmaanfall, så jag fick gå och flåsa och stånka resten av backen. Men till slut kom vi hem. Blev en massa lek och skoj för Bellan var på strålande humör. Fast sen välte hon omkull tavlan som jag gjort och satt in massa bilder på henne, så glaset gick sönder och det var jäkligt synd. Men jag får skylla mig själv som har den på golvet i stället för väggen!

Nu är jag bra nog trött och vill sussa! Nattipatten!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

hahaa.. jag kan se dig framför mig flåsandes upp för backen!!:)

2009-06-01 23:41:22
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0