Phu...

Då var ännu en kväll på sjukhuset avklarad. När man börjar vid halvtre sitter man och har tråkigt framtill fem, och efter det är det röj framtill tio. Skulle haft en stegräknare på mig..blir nog bra många steg på en kväll. Har stuckit väldans massa fingrar i kväll, och bladdrat har jag provat på. Det innebär inte att jag sitter och snackar massa utan man tar ett slags ultraljud av urinblåsan för att kolla hur mycket det finns där i. Good to know :)
Sprungit ner till IVA (intensivvårdsavdelningen) och hämtat ny patient... mjo fullt upp hela kvällen. Trodde aldrig jag skulle komma därifrån. Sen blev det till att cykla hemåt. Och backen upp till oss är så fruktansvärd!

Nu ska jag varva ner så jag kan somna och sen vakna och åka till Ljusdal, handla mat&dryck, bada&sola, göra sig i ordning sen smäller det!

Trevlig helg! =)

Och lite bilder sen i veckan....







Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0