Rubrik?

Helgen gick fort må jag säga...

På lördagkväll satt jag, Elin och Emelie hemma hos Madde och förferrade. Trevlans!
Sen åkte vi in på stadt och röjde. Hade riktigt roligt. Allt var sig likt. Lite för ungt för min del men det gick ändå...
Köpte också en jäger redbull för 98 kr. Viktigt. Men god var den!
När jag kom hem på natten hade Isabelle precis vaknat för hennes klantiga morbror hade smällt igen ytterdörren så jäkla hårt. Men hon somnade om ganska fort...

På morgonen klev hon upp med snälla mormor, men inte kunde jag sova för jag hörde henne utanför.
Tänkte åka hem på eftermiddan men kände inte för att köra så vi stannade tills idag i stället.
Vi hälsade på moffa en sväng först sen tog vi vägarna mot Bjuråker hem.

När vi kom hem var lägenheten skinande ren. MYCKET trevligt att för en gångs skull komma hem till nåt som inte liknar en svinstia. Jag hade inte ens bett honom...oj oj oj...
Sen blev det självklart en tripp till söderrå. När vi kom hem igen blidde det bad. Och stackars Isabelle har fått massa utslag på armarna. Torra, röda fläckar. Har bara vart på fossingarna förut men har visst spridit sig. Vet inte varför, men det ser inte roligt ut.

Nä, nu blir det tv och sussalull...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0