Underbar helg

Helgen har vart alldeles ypperlig må jag säga.

Kom till Ljusdal på lördagen. Åkte till nore-beachen och tog äntligen årets första dopp. Så härligt =)
Isabelle tyckte dock inte om det kalla vattnet. Hon ville hellre sitta och pilla med sanden.
Sen åkte man hem gjorde sig i ordning och drog till Linda.
Där grillade vi goood mat och drack god dryck och snackade massa tok.
Åkte sen till torön där Engmans spelade för fulla muggar.
Hade trevligt, förutom mot slutet då jag rökte en mentolcigg och mådde skit. Aldrig mer!!!
Var mycket folk där, men inte så många jag kände igen tyvärr...Skönt att komma hem till mammsen,
La mig på soffan i den kalla källarn och sussade gött där.

Igår blev det en dagenefter-pirre på salladsbaren. Satt som en smäck. Köpte en uppblåsbar
 bassäng till Isabelle som hon fick plaska i på kvällen. Men det första hon gör är att skita i den.
Gjorde ett nytt försök idag, då gick det bättre.

Mycket sol och härliga dagar. Men stumpan har det inte lika trevligt tror jag. Det verkar vara ganska besvärligt för henne. Svårt att komma bort från värmen så det har vart mycket gnällande, fast tror det är fler tänder på g nu, så det kan ju också störa.

Men nu är vi hemma och det är ju också skönt...eller inte. HATAR att bo i lägenhet på sommarn!
Welliwell...det var det! Pallar inge mer nu. Hujj :)










Slänger väl upp fler bilder på bdb:n...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0