BlaBlaBla

Nu har man vart utan dator typ 2 dagar...Tommie får massa idéer att fixa linux i stället för windows och bla bla bla. Det går liksom inte så bra för hans lag... Men nu är man tillbaka. Vad har hänt sen sist då månne? Kollat på DET (it), den elake clownen som i slutändan är en spindel, tyckte den var så jävla läskig när jag var liten, men nu fick man i stället skratta under filmens gång. Bäst i slutet när dom misshandlar spindeln och sliter ut hjärtat på han. Det var liksom inte svårare än så?! Idag åkte jag och Timmey i svärmoras impala. Cruisade runt i stan..nice nice! Den brummar ju på så fint! Hälsade på jobbet. Jennie och hennes Lucas (5 månader) var där och Pernilla med hennes Wiktor, (1,5 år) var där. Isabelle trivdes finfint i killarnas sällskap :) Fick även presenter när vi var där. Jag fick ett presentkort på h&m och Isabelle fick en jättefin tavla där hennes namn och födelsedatum står. Och vi fick även med en gullig pottliknande sak. Ska knäppa kort på allt när jag orkar ladda kamerabatteriet, för det är ju såå ansträngande. Och nu har vi kollat på twilight. Har ju vart ett jäkla tjöt om den där filmen så man lära ju kolla. Och visst var den sevärd. Mysig med en het vampyr, men slutet? Uppföljare eller vadå? Bellisbus har börjat få en vassare och vassare mun. Men fortfarande bara en övre framtand som syns mest. Sömnen är olika från natt till natt. Har börjat ta nappen nu vissa nätter. Hon är otroligt gnällig och får hon inte som hon vill blir hon tokförbannad. Låter ju som en hemsk unge, men hon har sina bra sidor med =) Men en sak undrar jag över; NÄR går den s.k separationsångesten över? Jag kan inte lämna rummet utan att det blir protester och hon kryper efter fort som bara den för att sen dra sig upp längst mitt byxben grinandes... tröttsamt värre... Hemska eksem har hon på fossingarna med. Håret växer. Tror hon blir en blondie. Fast i vissa ljus ser hon ut som ett redhead. Får la se. Men ögonen är lika blå som vanligt. Dom kan väl inte ändras nu? Det värsta oljudet jag vet är nog när T spelar pangpang-spel. Skjutande på högsta volym. Så jävla irriterande. Och nu har jag en högtalare bakom mitt högra öra där det spys ut polissirener och kulsprutor. Vad göra i helgen då? Vilken frågelåda det blev. Men nu ska jag hoppa på Tommie och göra tusen nålar på hans *** NÄE Marlene, fy...är nog lite trött. Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0