Grattis Rändie!

Natten var sådär. Kom massa gnäll från Bellan med jämna mellanrum. Och jag ligger som en kratta i den där obekväma bäddsoffan. Ge oss en säääng! Gästrummet för övrigt är nu superfräscht. Nya tapeter och nytt golv!

I morse kom farsgubben förbi, tog oss en promenad mot finess och fikade...även farmor kom förbi.
Sen blev det lite shopping på dollarstore...
Har firat syster som fyller 16 år idag. Grattis igen =)

Har vart extremt onyttig idag. Jag har inte ätit nån mat över huvudtaget. Det blev en smörgåstårtebit i morse, sen vanlig tårta, fika och kopiösa mängder choklad. Helt sjukt! Känner mig helt matt nu...

Vi måsta skynda oss hem i eftermiddags, eftersom vi hade Tommies plånbok med hans körkort i och han skulle i väg och jobba för en gångs skull....han har nog inte jobbat sen i januari... Lite tråkigt att komma hem för att sen bli lämnade ensamma =( Men samtidigt superbra att karln får jobba. Det är ju ett under att vi klarar oss på dessa fjuttsummor vi får varje månad.

Har kollat på greys nu i kväll...och det är ju så sorgligt. Det är ju en jättebra serie men jag blir ju så deppig...

Nä nu är det sussartime!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0