Klagomål

Okej, nu kommer jag klaga...

Ja mår inge braaaa....vaknade i morse av en Isabelle som var förbannad mellan 5-7.30, ingen bra början.
Kände sen att ja har ont i huvud, hals och resten av kroppen. Så har de vart resten av dagen...hoppas bara det blir bättre tills i morrn då vi ska ha en Bellis-fri natt! Hualigen va jag kommer sakna stumpan...men det går säkert bra.

Förut idag var vi till Tessa & Bäckis. Karln fyllde 29 bast idag så vi var och gratulera.
Sen åkte jag och Isabelle till Ljusdal. Tänkte hon skulle vänja sig med en extranatt här hos momme så det kanske går bättre i morrn..inbillar jag mig...

Sitter här med färg i håret...tror det var en blekning...men den räckte inte till mitt stora barr så förmodligen kommer jag bli vit i hårbotten och gul i topparna. Vackert va?

Nä det blir en tidig kväll i kväll.
Trevlig helg!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Hej du! Vad fin din blogg har blivit! Hoppas du mår bättre idag, så vi syns senare! :)

2009-05-23 10:57:39
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0