Ny design

Åh vilken fin blogg jag fick helt plötsligt :)
Madde kan hon! Ska dock ändra fulingbilden på mig, hehe...
Men jag hade ju ändrat mitt lösen till bloggen för henne och det hade jag helt glömt bort nu, så jag har suttit och knappat in mitt vanliga men det gick ICKE. Haha...men nu så...

Håret blev lite si sådär... blev lite gult, fast med finare ord kan vi kalla det guldfärgat i hårbotten :D
Är bra nog snorig idag och nyser utav bara den, och huvudet känns som en degklump, men jag ska kämpa för att klara av kvällen :)
Natten var ganska okej. Mycket 2-sekundersgnällande, men sånt kan man ta. Klev inte upp förns halvsjuuu! Tjoho :P
Kommer ju vara dö innan man kommer ut i kväll...

Åh, jag hoppas det går bra för min lilla älsklingsplupp nu då. Hon ska ju följa med momme på barnens dag i parken i morrn så det blir säkert roligt. Är mest natten jag oroar mig för, första natten utan mamma. Gaah...
Jag ska iaf göra mitt bästa att sova gott. Men nu när man är förkyld och annars van att kliva upp tidigt blir det väl samma sak i morrn antar jag.

Well well, snart ska jag åka hem =/ Tjingeling!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Det kommer nog att gå bra för Isabelle ikväll, nån gång måste ju vara den första :)

Krya på dig och ha så kul ikväll nu!

2009-05-23 15:09:07
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0