Önskelistan :)

Lika vild i vagnen var stumpan idag när vi skulle gå på kvantum. Jag blir tokig!!! Hon har sån överskottsenergi...
Handlade lite där dårå...måste dock handla igen i morrn. Tårtingredienser och sånt...

Stekte korv, päror och wok när vi kom hem....gut!
Sen åkte T & I till söderrå, jag blev hemma och tvättade och dammsög lite.
Har kikat runt på internet över att framkalla bilder. Man vill ju ha iaf några riktiga bilder som man har kvar jämt i ett album och så tänkte jag förstora nån och rama in på Isabelle. Har även andra planer...får se hur det blir.
Men måste ta några finare kort innan!

Sitter och diggar Jack Johnson nu, som Elin trodde jag skulle gilla, och visst hade hon rätt. Absolut min kopp te!

Efter några önskemål om önskelista så lägger jag in några saker här då :)

*Platt stekpanna (har bara en wokpanna för tillfället)
*Skötväska - stor och rejäl med många fack
*Presentkort -kläder, skor, frisör...
*Pengar
*Systemkamera
*En högre micro så stora nappflarror får plats
*En sele (eller koppel) som jag kan ha min bångstyriga jänta i ;)
*Mascara
*Silversmycken
*En resa...vart som helst (ingen enkelbiljett till Burma dock...)

*Filmer
*Nåt roligt spel
*Stora, längre linnen och tischor

Nä, det är alltid lika svårt att komma på bra saker...
Tyvärr är många av grejerna i den högre prisklassen, men önska sig får man alltid :D

I kväll blir det färjan, csi och ballar av stål. En hederlig måndagskväll utan krusiduller!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0