Tråkdag

Den här dagen har vart lång och tråkig, kan bero på det trista vädret?!

Åkte ner på stan och träffade mor, bror och syster iaf. Fikade och gick i affärer. Hittade såå mycket fina sommarkläder som jag ville köpa till Isabelle, men jag tog mig samman och köpte bara ett par tights, tischa och en kjol med fastsittande tights till typ...Finns så många fina klänningar ju, men väntar nog ett tag på det. Är osäker på hur hennes storlek kommer vara i sommar också...

När vi kom hem trodde jag att vi hade tvättid, men så var icke fallet. Kånka ner tvättkorgen till tvättstugan, kollar och ser att det var IGÅR vi hade tvättid. Klantigt! Så nu får man vänta tills på torsdag innan man får rena kläder...

Nä jag kommer inte på nåt roligt alls att skriva om.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0