Norge!

Bra nog seg på updates nu.

Då var snart helgen slut igen...

Fredagkväll var det lite festligheter här hemma. Först tänkte T ordna en överaskningsferre till mig, fast då blev det lite krångligt med barnvakt, osv, så jag fick veta och bla bla bla...
Hur som helst fick det bli en lugn fest. Sandra, Bakon och Linus kom förbi, vi spelade spel och jag hade köpt mig en liiiiten flarra vin. Blev väl två glas, och även två cigaretter! Den första ciggen gick bra, men den andra. Herrejävlar vad jag började må dåligt. Blev kritvit i ansiktet och mådde sååå illa. Så jag gick och la mig medan dom andra drog ner på stan. Nä, man är ju inte lika van att röka längre, men inte tänkte väl jag på det. Nä, det är dumheter att röka!
Bellan sov som tur var bra under natten, fram till fem, och efter det blev det lite jobbigt, men tog en rejäl förmiddagslur i stället.

Igår blev det en sväng till söderrå. På kvällen blev det schlager. Tråkigt att kolla själv dock. Tommie satt vid datorn och tittade på annat med hörlurar och grejer och tvärvägrade titta med mig :P
Förstod väl att Sverige skulle komma långt bak. Hon lät inte alls bra tycker jag. Men det blev åtminstone rätt vinnare i år.
NORGE! Åh vilken härlig låt och åååh vilken fin gutt! Me like.

Idag ska vi till söderrå och gratta Tommies lillebror Danne som fyller 14 idag.
Kanske ska jag orka träna också...

Nån gång till veckan ska man väl bege sig mot Ljusdal...
Well, nu verkar mazdan bli såld också. Soft.
Men have a nice day!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Härligt att äntligen bli av med mazdan! :)

2009-05-17 13:14:28
URL: http://cochise.blogg.se/
Saara

Men den som jag skulle köpa när jag klarat mitt körkort :P

2009-05-17 17:31:58
URL: http://metrobloggen.se/LetYourBodyDecide

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0