Vagnvilde

Idag tog jag en promenad med Isabelle med förhoppningen att hon skulle somna i vagnen, men det tyckte inte hon var nån bra ide´.  Hon ville inte sitta upp, inte ligga på rygg, nä hon ville ligga på mage, krypa omkring i vagnen, slänga sig hit och dit som en riktig vilde, så tillslut fick jag dra ur pläden hon brukar ha där och spänna fast na i selen som finns i vagnen. Vi har aldrig använt den förr och blev det just nå protester? Arga illvrål kan jag lova. Men den där selen satt då väldigt dåligt också må jag säga... skitvagn. Hur som helst blev det inge sova, gick hem i stället där Elin & Gabrielle väntade. Gick in och lekte och fikade lite.

Sen gjorde jag mat, kotletter/karre´med potatis och gräddsås. La mig på soffan och vila en sväng, så jäkla trött, men tänkte att jag ska ändå i väg och träna. Men så blev det inte. Kände mig alldeles för trött både i kropp och knopp och så kom vi i väg så sent... Så den här veckan har det vart slött.

Var i söderrå, kollade till och från på Australia, verkade bra så jag ska nog se hela nån annan gång.

Bellan vaknar ganska många gånger fortfarande på nätterna (försöker sluta nattamma än en gång).
Men det går bättre än förra gången, man kan lugna ner henne fortare nu. Har bara ammat en stund på mornarna nu i några dagar. Men jag längtar så otrooooligt mycket efter åtminstone EN hel natts oavbruten sömn!

Jaja, det var den helgen!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0