Davinci

I kväll har vi målat och målat och målat. Måste skaffa riktiga kritor. Har bara kört med blyerts nu. Lite småtrist!
Stumpan älskar att måla iaf. Men hon älskar även att sticka mig med dom vassa blyertsuddarna. Det gör faktiskt skitont! Gav henne ett stort kuvert att rita på som jag hittade under soffan. Och i det brevet hittade hon reg.beviset till saaben som vi letat efter. Hon kan hon. Hon är som Lotta på bråkmakargatan!



En ny Davinci?


Isabelle tycker även mycket om att läsa böcker. Hon har en som man drar upp luckor liksom och bakom varje lucka står det tittut och det har hon allt snappat upp. Alltid: TITTUUUUT när hon öppnar. Så jäkla gulligt!


Men den absoluta favoriten just nu är den här ljusstaken. Hon går och plockar i och ur ljusen, hit och dit.



Jahapp det var några av hennes intressen det...och om hon tycker det är kul tycker jag det är kul :)
Jag är nöjd så länge hon är nöjd. Osv...men jag borde verkligen hitta ett eget intresse nån gång...
Usch nu hörde jag henne hosta inne i sovrummet så hon tappade andan. Hjärtat i halsgropen. Kan inte den där hemska hostan bara ge upp nu. Måsta ju självklart gå in och kolla läget, och Tommie andas skithögt och hon hörs knappt. Blir så nervös på sånt.

Och så var det ju det här med vaccinationen av den där jefla svinflunsan. Jag har tänkt från början att skita i den. Men nu har jag ändrat mig. Och nu har DOM ändrat sig ang. vaccinering av barn under 3 år. Ja, nu ska barn från 6 månader få sprutan också. Känns så osäkert när dom för några veckor sen inte visste hur barnen kunde reagera på det osv...men nu verkar dom tagit reda på det. Ok. Ja om dom rekomenderar det så får man lita på det. Måste höra med bvc vad dom säger. Man ska ju tydligen fixa allt själv.

Öhm jag som tänkte skriva nån rad och lägga upp EN bild... det gick fel nånstans...
Nä nu får jag önska eder alla en riktigt god natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0