Oväsentligt

Prova skriva oväsentligt fort. Skitjobbigt! Vet knappt om jag stavat rätt.

Kolsvart ute. Och JA jag tänker klaga på detta mörker varje dag. Jag hatar det!

Lämnade en ledsen Bellis på dagis idag. Sånt känns aldrig bra. Och det blir farmor som får hämta eftersom T blir försenad. Jag slutar kl. 19. Sen har man äntligen helg!

I morrn ska jag tvätta och träffa bebismage. Kanske inte tvätta en bebismage, två skilda saker, hoppas det inte blev några missförstånd.

Vilka planer va..och handla!! Lämpligt nog ska vi få pengar för datorn vi sålde just nu i dagarna när dom behövs som allra mest! Så perfekt! Då ska jag ta min andra shoppingtur på maxi. Har bara vart dit en gång minsann.
Funderar även på att köpa ett sånt där prinsesstält till Isabelle i julklapp. Dags att tänka på sånt också...

Idag har det inte blivit nån riktig mat alls för mig. Åt gröt innan jobbet och nu kokade jag lite nudlar. Det är fan inte mat! Fattidgom och elände! Skulle sitta fint med en chokladbit nu kan jag lova..

Och så saknar jag min mami. Den muppen har ju vart sjuk hela veckan och i helgen ska hon bort. När får man träffa tanten? Eller näe, min mami är ingen tant. Hon är en kvinna i sina bästa år...
Usch vad jag babblar på om oväsentliga saker. Och många gånger måste jag gå bak i texten och ändra då jag ibland inte vet om det ska vara särskrivning eller inte. Min vän Elin skulle hata mig för evigt då. Förresten saknar jag henne också.

Nä, nu ska jag surfa vidare ;) Hujj! /The nerd

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
enkan

Jag skulle inte hata dig, bara tycka att det kändes lite obehagligt. Saknar dig med!

2009-11-12 17:46:55
Amanda

du ska väl förfan sakna mig med

2009-11-12 18:18:05
Linda

haha.. jag gillar din blogg, oavsett om det är oväsentligt eller inte;) dina uttryck klår det mesta:D

2009-11-12 19:31:15
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
sandra

Haha ja imorrn träffs vi, bebismagen och du ;)

2009-11-12 20:23:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0