Drag me to hell

Glömmer ju bort att berätta om alla filmer vi ser. Nu har vi precis sett skräckfilmen Drag me to hell.

Handlar om en tjej som gör en äcklig kärring sur så tantalura kastar en förbannelse på henne, och inom 3 dagar kommer hon bli dragen ner i helvetet, på ren svenska.

Jag personligen tycker det är en skräck-komedi. Det är många hastiga filmklipp så man hoppar till, tjejen det handlar om får väldigt många saker i sin mun, jag skrattade ganska många gånger under filmens gång. Vet inte om det var meningen att det skulle vara roligt men...

Ska försöka beskriva en scen. Tjejen börjar spy blod, rätt på chefen i riktig exorsicm-anda, och chefen står kvar och säger nooo, stop it!! Vem står kvar och säger nåt sånt. Neeej, sluta spy blod på mig liksom...som om hon gjorde det med flit. Låter ju självklart inte roligt när jag säger det men jag och Tommie garvade som fan.

Så om man är sugen på lite skräck med en gnutta humor så är det bara att kolla på den här!


This is the evil bitch


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0