Helgen

Genomgång av helgen.

På fredagen åkte jag och Bellis till Ljusdal. Först till pappa, sen gick vi upp till farmor. Men där var det ingen hemma. Men vi gick in och väntade ändå. Och helt plötsligt ringer deras hemtelefon och då ser jag att det är farfars mobnr så jag svarar; och efter många hallåande svarar farfar -nä men nu har jag väl ringt fel. Jag skulle ju ringa hem. Då fick jag förklara att jag var där och han skulle bara prova om det gick att ringa över huvudtaget. Haha, han blev nog en gnutta förvånad... Hur som helst var dom långt borta så vi drog ner till pappa och käka korv i stället.

Sen ner till mamma. Fredagsmys med familjen. Reza åkte ur idol och jag kan inte säga att jag sörjer.

Lördagen började vi med en fika på finess med farmor. Fick även med oss lite älgkött. Kollade på skor, sen ringde Madde som var sugen på att leka. Så vi åkte till jonsparken och lekte av oss.


Hem till mor igen, ut och käkade på Brollans med Amanda och Markus. Sen åkte vi hemåt. Vi ville inte vara kvar när allt folk till Stefans 50 årskalas skulle komma.

Väl hemma blev det filmtittande och lugna pucks.
Söndagen blev det tvätt och påhälsande lite här och där... plus en mycket god älgstek!

Och idag har man jobbat. Och i morrn, och dagen efter det, och lördagen. Sen tar jag mig en veckas ledighet :P
Har skänkt bort några dagar i samband med flytten så man har tid för det i stället.

Och nu har man precis suttit i telefonkö en evighet för jag måste göra en flyttanmälan på bredbandet. Och när en dude äntligen svarar så tar dom bara hand om flyttärenden mellan 8-17. Jävla gringos!

Nä nu ska jag chilla innan läggdags. Hejsvejs!

Min gulliga lilla tant :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
sandra

Oj vilken fullspäckad helg du haft! Skoj!

2009-11-23 22:20:47
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
MISSEXTRA

Har din lördag varit bra?:)

2009-11-28 22:30:01
URL: http://missextra.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0