Hundjävel

I morse klev Tommie upp före oss. Sällan det händer, allra helst på helgerna. Men det var trevligt att umgås lite extra mycket idag. Åt frukost tillsammans, sen åkte vi till söderrå. Jag tjötar ju jämt om att vi är där och det är alltså där Tommies föräldrar bor (för den som missat det). Där hade man turen att bli bjuden på god middag. Lilla kusinen Gabrielle som är 5 månader yngre än Isabelle var där också, och småbrudarna lekte faktiskt bra tillsammans. Annars har dom mest hållt sig på varsna håll men nu skulle dom kramas, krypa efter varann, bjuda på varandras nappar, osv. Så jäkla gulliga! :)

Begav oss hemåt på eftermiddan, svängde förbi ÖoB. Jag säger ÖB, men på reklamen säger dom Ö och B.
Trodde det stod för "överskottsbolaget". Vad är o:et för undrar jag. Nån som vet?
Hur som helst, köpte lite spolarvätska, godis och kritor. Så Isabelle fick måla med lite mer färg i kväll. Fast hon var inte så sugen på det tror jag. Tror hon har ögoninflammation nu. Alldeles geggig i ögonen. Stackars bäs.

Innan läggdags bestämde sig stumpan för att bada. Jo, hon gick till badkaret och pekade så då var det ju klart att hon måsta få ta sig ett dopp =)

Och det är en hundjävel som skällt konstant i 2 timmar nu. Låter som en sån där liten ättrig skit. Sitter förmodligen ensam i nån lägenhet här. Blir så less på sånna ägare! Dom borde väl veta om deras hundar inte klarar av att vara själv!

Nä nu ska jag göra kväller!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
sandra

Hehe ne det är svårt att veta att hunden sitter och skäller när man inte är hemma. Så det är nog bäst att ni säger till så dom vet om det, om ni inte vill att det ska fortsätta. För så var det med Rocky för oss :P

2009-11-15 10:43:52
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0