Huvudvärk

Huvudvärk hela dagen. Såå irriterande.
Kan vara vädret, eller att vi inte orkat pallra oss ut på nästan hela dagen p.g.a detta trökväder.
Jag och Isabelle har suttit inne och ugglat bara. Får sån ångest sånna dagar för jag veet ju att hon vill ut men jag är en trött, tråkig mamma som bara ligger och slöar framför tv:n. Jag sov till och med middag med stumpan för jag var så trött. Då är det illa. Och det ser ut som ett bombnedslag här och jag har inga planer på att göra nåt åt det.

Vi kom iaf ut en sväng till Sandra & CO. Spelade TP...neverending story...så svåra frågor ju.

Nu har man kollat på dh. Ska väl duscha och sova antar jag.

Hoppashoppashoppas på roligare väder i morrn (Ja, jag är nästan gjord av socker).
Kanske gå och leta 50-årspresent till Stefan som fyller år i morrn. Åker till Ljusdal mellan fredag-lördag och får gratta karln då!

Nattipatti!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Känner precis som du, detta jäkla skitväder gör mig galen! Ge oss sol nån enstaka dag iaf så man får lite energi! Man blir tröttare o tröttare för varje dag som går:/ Hoppas huvudet blir bättre!

2009-11-17 22:55:06
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
sandra

Ja inte var det då nå lätta frågor inte!

2009-11-19 12:49:22
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0