Maxi

Idag har kvantum blivit maxi. I morse när jag åkte förbi, en halvtimme innan dom öppnade så var det världens kö. Jag ska dit efter jobbet och jag gruvar mig sååå! Men det fanns massa bra, billiga erbjudanden så jag läre dit och kika och hoppas det finns saker kvar.

Sen kommer mammsen också. Skojskoj!

Det gick relativt bra att lämna Isabelle på dagis i morse, även fast hon vart ledig en vecka.
Men hon är då en morgonmänniska alltid. Så roligt att JAG får väcka henne för ovanlighetens skull. Men hon blir såå glad när hon vaknar och vill kliva upp med kaninen på en gång :)

Annars rullar dagarna på som vanligt. Jobbar till fyra, sen ledig resten av veckan. Soft!
Undra vad man ska göra då rå? Besiktning av v70:n på fredag iaf.
Har jag nämnt att vi gav upp saab-saten och köpt oss en till volvo? En röd, skattad, besiktad 850 för 4 papp. Lämpligt. Hoppas den inte brakar ihop. Den går då bra nu iaf =)

Nä ska man skriva en liten inköpslista kanske?! Slår vad om att det jag vill ha är slut!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0