Micro

Overall 199 kr, varma handskar 79 kr och en mobbe 179 kr. Hittade det vi skulle ha. Billigt och förhoppningsvis någorlunda bra :)
Mamma och Stefan var här och fikade lite. Dom hade med sig min morbrors gamla micro också. Så nu kan man värma nappflaskor utan att behöva hälla över i en kopp först.

Hörde ryktas om att min farmor kommer till stan i morrn. Får se om man hör av damen nåt...
Annars vettetusan vad vi ska hitta på.
Om det inte blåser så svinigt kallt kanske man kan ta en promenad.

Nu ska jag kika vidare på greys..


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Vilka fynd ni har gjort hör jag! Fick hem bladet häromdagen och såg overallerna och tänkte på er. Var meningen att jag skulle höra av mig men det glömdes bort...men ni hittade den ju själv så det var ju bra :) Hoppas ni blir nöjda med grejerna nu då :)

2009-11-04 23:01:34
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0