Min bilddagbok

Lång dag på jobbet. Hem, där T hade fullt upp med att göra lasagne... nu har väl helvetet frusit till is. Att han för en gångs skull kommer ihåg att lyda mina order.
Lekt med Bellis, badat med Bellis, läst och sjungt med Bellis. My precious Bellsibubb!

På bilddagboken påminner jag om min blogg så jag kan lika gärna påminna om min bilddagbok som jag är ganska kass på att uppdatera men nu ligger det lite nyare bilder där.
Men såklart vet jag inte riktigt hur man länkar...hmm.. men det står ju "min bilddagbok" på startsidan...
Åh vad jag suger på sånt här..haha...

Nå väl check it out!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0