Officiellt uttalande

För den som har missat det så går jag nu ut officiellt med att jag och Tommie ska bo på olika håll. Vi blir särbos...eller nåt. Vi är inte ovänner eller nåt, utan det får bli så här nu ett tag. Kanske flyttar ihop nån gång framöver igen.

Många tänker säkert att det är dumt och onödigt men för oss är det verkligen nödvändigt.

Hur som helst måste vi ju ha dubbelt upp av nästan allt, vilket är jobbigt och dyrt.
Så jag tänkte bara kolla om nån har nåt till övers att sälja eller skänka.

T.ex. säng, tv, dator, bord, stolar...nåt?
Man kan ju alltid kolla =)

Vi har fortfarande gemensam vårdnad över Isabelle och vi är med henne så mycket vi kan. När jag jobbar är hon med T och tvärtom. Jag och Tommie kommer nog vara med och hos varann väldigt ofta ändå.

Tommie flyttar alltså till en tvåa på jakobsberg och det är väl lite onödigt att jag ska flytta själv med Isabelle till den där trean, men det är försent att tänka på det nu. Jag hoppas allt kommer funka bra framöver och att saker och ting förändras till det bättre. 

Tror andra är mer oroliga än vad vi är. Till er vill jag bara säga: Det ordnar sig alltid! :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Det är väl bäst så här om man inte har det bra, både för er skull och för Isabelles. Skönt att ni är vänner, det underlättar ju en hel del. Som du säger: det ordnar sig alltid :)

Och du och Isabelle har ju alltid oss tjejer om det är något :)

2009-11-28 15:15:53
URL: http://cochise.blogg.se/
Elin

Skön inställning, allt fixar sig ju. Längtas till nästa helg då du kommer!

2009-11-28 20:29:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0