www.ciao.se

På förmiddan kom mamma & syster förbi. Och efter att ha lämnat stumpan på dagis hann jag följa med dom + brorsan att käka lunch. Tacobuffe...godare hemma imo.
Sen har man jobbat bara.
Hemma nu, halvkollar på scrubs, snart greys.

Har förresten skaffat ett extraknäck. www.ciao.se :P
Man skriver recensioner och kan få ihop nån slant om man skriver många och får bra omdömen. Min kära syster är ju en utmärkt skribent så hon har ju tjänat flera tusen. Tyvärr känns det inte som jag kommer komma upp i den nivån, men har man inget bättre för sig så...

Har samlat ihop tillräckligt med poäng på liberos klubbsida också så nu kan man få en gratis pyamas hemskickad. Så det lönar sig att klippa bort dom små blöjmärkena. Fast nu är det mer high-tech med koder, osv...
Men men gratis är gott!

I morrn kommer min älskade mor och hjälper mig med fönstertvättning vilket jag själv är helt hopplös på.  Det blir inte rent!!

Skulle ju vaccinerats i tisdags kom jag på igår, men ska nog göra det i morrn i stället. Efter mycket velande...
Hopphopp... nu får det vara bra. Och vi avslutar med en bild i vanlig ordning.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Jag ska också, efter en massa velande, ta den omtalade sprutan imorrn:) Jag vågar inte låta bli.. Du kan väl skicka hit din mamma hit sen, efter att hon putsat dina fönster. Mina ser förjäävliga ut!!

2009-11-25 21:58:07
URL: http://[email protected]
Madde

*Dumle-cholkadkakan är värd att testas men inget går upp emot originalet :)

*Jamen du är såklart välkommen på dejten du med om du kan :) Vi ska laga mat o kolla på idol och ha det allmänt mysigt.

*Kan berätta om jobbet, men vet aldrig vem som kollar här så det får bli nån annanstans :P



Tänkte skriva "tack för tipset" för ciao men insåg att jag redan var medlem haha. Har bara inte lagt nån energi på det, kanske dax att börja nu när du skriver så där :)

2009-11-26 00:05:01
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0