Tommie 23

Igår fyllde karln år. 23 närmare bestämt. Låter ju bra ynkligt. Var längesen jag var 23 tycker jag...
Han ville ha sin present direkt på morgonkvisten och det fick han.

Så här fin var min present :D



Hade ju inte fått biljetterna så vad gör man? :D
Kanske inte syns vad det står? Vi ska iaf på Pablo Francisco nästa söndag.
Skitrolig snubbe från Amärrikka, han är grym på imitationer och det ska bli skitroligt!
Här är ett av mina favoritklipp :)




Blev mycket fikande igår och idag kommer mami, bror och syster så då blir det mera fika. Ska bli kul att träffa dom. Var ett tag sen sist =) Sa till Bellis att mormor skulle komma sen och då blev hon också glad och kolla sig omkring. Lite svårt med tidsbegrepp kanske... :P

Så här såg det ut i morse när man inte kan sitta still.




Nä nu måste jag ta reda på gårdagens diskberg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0