Bullbak

Uppe med tuppen i morse. Förstår inte varför Isabelle ska envisas med att gnälla redan kl. 6 på morgonen? Why?
Då hinner hon bli dödstrött framtill lunchen. Nå väl, gick till dagis med henne vid åtta, sen gick jag till shell och hämtade bilen, vidare till coop och handlade bullingredienser, så nu har jag stått och bakat bullar hela förmiddagen.
Skönt att ha det avklarat.

Nu tänkte jag bege mig ut på stan och hitta en festblåsa inför helgen, sen öb, hämta Bellis kl två, hem en sväng, hämta Amanda 15.15, sen drar vi till Ljusdal.

Hejsvejs!


Förresten var Isabelles kusse Gabrielle här igår! Visst är dom två riktiga godingar?! :)




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Va duktig du är som bakar och står i=) Mamma var här och hälsade på igår och hon hade med sig nybakta bullar som vi kan smaska på i helgen. Bullar och alkohol är fina grejjer vettu:P

2009-09-10 12:22:00
URL: http://lindanordquist..blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0