Bekväm

Nu har jag helg. I en dag åtminstone. Sen kör vi 5 dagars igen...haha jag är så lat. Andra jobbar 5 dagar jämt och har sen helg, men jag jobbar ju bara 75% och det är sällan det blir 5 dagars så man är lite bekväm av sig.

Idag när jag hämtade Bellis ville en annan liten tjej följa med och blev jätteledsen när vi gick utan henne. Stackarn...
Och ingen av stumpans fröknar var kvar idag. Då vet dom andra ingenting om hur det vart idag, sånt är tråkigt.

Åkte hem och lagade till fiskpinnar med mos. Ännu en gång är man bekväm av sig.
Isabelle har badat och jag duschat.
Mamma kom hit med lite grejer också. + glass. En magnum hasselnöt. Så jävla god. Det var som schweizernöt-choklad ovanpå vaniljglassen. Underbart! Bellis fick slurpa i sig en piggelin så hon har vart lagomt nöjd i kväll.

Nu sitter dom och leker och jag sitter och lufttorkar. Någorlunda iaf.
Undra vad man ska hitta på i morrn då... handla. Och förhoppningsvis nåt mer.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0