Damm

Började dagen med att leka lite på Jakobsberg. Fanns mycket roligt där. Tråkigt väder dock.
Sen åkte vi ner på stan, gick runt lillfjärn, sen hem. Målarna var fortfarande här men blev klar ganska fort.
Jag är jättenöjd. Fattas bara en ny soffa så är hemmet komplett. Men jäklar vad med damm som spridit sig över hela lägenheten. Helt sanslöst. Så det har blivit en massa dammsugande och skurande här idag. Och så 4 maskiner tvätt på det. Och att vika tvätt är väl en av dom tråkigaste sysslorna man kan göra. Usch...allra helst när det är så mycket också. Sovrummet ser riktigt mysigt ut nu. Förutom att dom glömde sätta tillbaka gardinfästena så jag har inga gardiner där. Annars är allting typ vitt. Me like.

Men resten av lägenheten ser ut som en röra och jag orkar verkligen inte mer idag. Isabelle sov en tidig lur idag och har sen vart ganska gnällig. Otroligt påfrestande för humöret att höra gnäll gnäll gnäll, samtidigt som man måste göra en massa. Men hon somnade nyss, och jag ska nog bara ta det lugnt nu. Kanske packa lite inför helgen.
Vi åker ju till Ljusdal i morrn.

Kl. 12 i morrn ska jag klippa mig. ÄNTLIGEN! Men hur? Det är frågan. Jag tror jag inte vågar göra några större utsvävningar tyvärr. Men har nån nåt tips så är det bara att säga till.

Nä nu är det time to chill. Ser fram emot att krypa ner till mina färska sängkläder i mitt färska sovrum :) Just ja...måste verkligen skaffa en sänggavel. Orka fett-fläckar.

Äh..God kväll :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E

Ser verkligen fram emot att se ditt nya hem! Snart ses vi ju! tiiihii

2010-04-30 08:24:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0