Klippning

Vi åkte till Ljusdal ganska tidigt idag. Var ju och rensade ur mitt feta barr idag. Jag tycker nästan synd om dom stackarna som måste ta itu med mitt hår. Brukar oftast bli övertid för dom. Men nu har jag ett tunnt, platt och mjukt hår. Låter som mångas mardröm att ha tunnt och platt hår, men jag tycker det är skönt för omväxlings skull.

Sen var vi till farmor och fick god mat. Innan maten var vi ute en massa. Isabelle gungade, plockade tussilago och jag och pappa skjutsade omkring henne i skottkärran vilket var mycket uppskattat.

Nu är man hemma hos mamma. Typ ingen hemma. Kuuuul.

I morrn är det kalas för Emilie som gäller :D

Nu ska jag rensa igenom en massa, gamla barnkläder. Får se om man hittar nåt snyggt =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0