Påskägg

Sitter på jobbet och räknar minutrarna. Åker direkt hem, packar ihop och henkar till Ljusdal. Lämnar Bellis till sin papi först förstås. Förväntningarna är skyhöga som vanligt. Lite farligt... :P
Ska alltså till Nordquist i kväll som har FF i huset :) Kommer förmodligen bli alldeles ypperligt.

Snart ska jag äta lite lunch, sen ska man äta påskbord hos mamma. Bäst att vräka i sig så kanske man mår bra i kväll :) Jag är ju ganska känslig nu förtiden då det gäller alkohol. Enbart vin går bra, men minsta lilla shot så går det åt pipsvängen. Det var iaf den som var boven i somras på Torön. Då var man inte kaxig inte.

Fick påskägg av mamma idag också :) Men har inte hunnit titta vad det var, men antar att det är det gamla vanliga. På nåt konstigt vis väljer hon oftast äckliga godisar som jag klagar på varje år. Men jag är tacksam ändå :) Isbelle fick också såklart. Hoppas det inte är nåt föör onyttigt.

Men ha en fortsatt trevlig påsk. Kanske synes i kväll =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0