Pippa

Idag när jag kom och skulle hämta på dagis berättade fröken att Isabelle ville "pippa" idag som dom andra barnen, och det hade hon fått också. Som tur var så var det "klippa" hon menade. Så hon har klippt pappersblommor. Så fint så =)

Och när vi gick från bilen så gick hon själv, och så såg hon några fåglar i ett träd.
-KANG PIPPI KANG! (Kom pippi kom) skrek hon medan hon räckte sina små armar mot skyn. Men ingen pippi kom. Typiskt :P

Hon pratade även med momme i telefonen. Och hon babblar som aldrig förr. Går samtidigt runt i lägenheten och gör andra saker. Spelade även in en filmsnutt när hon står framför datorn och sjunger lille katt. Synd att jag aldrig kan få upp telefongrejer på datorn.

Idag käkade vi kyckling i gräddsås med dragon. Tror jag aldrig gjort det förr men det blev bra. Man tager vad man haver. Blidde bulgur till. Och "babis-morötter". Nyttigt va?! (stolt)

I kväll är bästa tv-aftonen. Riktig tjejkväll. Jag älskar cougartown. Så jävla roligt.
Nu blir det dating in the dark. Mindre bra, men ändå måste jag se.

I morrn jobb, sen leeediiig =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Babis?

2010-04-06 20:46:33
Malle

Babismorötter=Babymorötter tror jag dom heter. Ännu ett internskämt mellan mig och Bellis då hon säger babis till bäbis och vi kallar dom för bäbismorötter eftersom dom är mini liksom :P

2010-04-06 22:16:10
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0