Snart klar...

Idag gick det bättre med dagishämtningen. Skönt. Åkte hemåt och käkade lite. Inspekterade tapeterna. Sovrummet färdigt och enbart fondväggen kvar i vardagsrummet. Är nöjd än så länge :) Dammit och jäkligt var det, ända ut till hallen. Storstädning när det är klart.

Nu är vi i Tommies lya. Orka käka frulle med en målare i morrn liksom. Men T är inte hemma. Kommer väl i natt nån gång. Det känns som om jag är utomlands eller i storstan. Massa höghus utanför bah.
Kunde inte låta bli att fixa till lite i köket här också. Nu ser det ganska bra ut, förutom bordet och stolarna. Satte upp nya gardiner och en lampa. Lite grönt och trevligt, det som jag hade i sovrummet som ändå skulle bort. Perfa här!
Hoppas herrn i huset också blir nöjd.

Bellis sover, jag kollar family guy och snart Greys.
Sen ska jag sova i den otroligt sköna sängen som följer kroppen vart man än breder ut sig. Härlans!

I morrn tar vi nog en promenix på stan, sen tvätta och käka tacos.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0