Sömntuta

Ny vecka, nya möjligheter.
Det känns som det kommer bli en bra vecka. Jag jobbar 3 dagar, sen är jag ledig i 5.
Till helgen blir det middagsbjudningar och kalasande och det ser jag fram emot väldans mycket.
+ Att jag ska få rensa mitt kråkbo jag har i håret. Det var år och dar sen jag klippte mig. På tiden då...
Första gången på länge som jag enbart ska klippa. Färgen sköter jag själv nu förtiden. Men en ny färgklick blir det nog närmare födelsedagen.

Igår efter jobbet åkte jag till söderrå. Bellis farmor fyllde år så då fick man massa tårta. Gött!
Men åkte hem ganska fort för fröken var så trött.
Hon fick hoppa i badet på en gång. Sen fick hon sitta på pottan och läsa en bok medan jag tog en dusch.
Kollade ut efter ett tag och då sitter hon och blundar och vinglar med huvudet. Haha, den lilla sömntutan! Så jäkla gullig, men jag fick ju ropa på henne så hon vakna till igen. Sen var det bara att hoppa i säng och hon somnade på 2 röda. Det har vart en slitig helg för stumpan, med sena kvällar och tidiga mornar. Hon vaknar vid samma tid varje morgon. Spelar ingen roll om hon lägger sig sent. Hädanefter ska vi försöka hålla oss till sju-åtta max.



Have a nice week folks.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Herregud vad underbart söt hon är!!

2010-04-26 22:18:58
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0